Aktivity ze dne 25.2. 2012
A 1 Reklama na prosociálnost
- rozdělení do skupin a každá vytvoří reklamu, ve které bude „propagovat“ prosociálnost
- důležité je si uvědomit, jaká musí být reklama – pravdivá, …
- s žáky se můžeme zaměřit na vysledování pozitivního a negativního působení reklamy na nás
A 2 Brainstorming
- na tabuli byly vypsány vzory našich žáků
- poté proběhl rozbor, který z nich se podle nás chová prosociálně
A 3 Věž
- pomůcky: noviny, kelímek, provázek, A3, špejle, kolík, izolepa
- rozděleni do skupin po pěti členech, rozdány role: ředitel, projektant, dva dělníci a jeden pozorovatel
- každý se ujme své role a snaží se nezasahovat doostatních
- hlavním úkolem je posta vit co nejvyšší věž
- po skončení aktivity nastane rozbor, kdy se shrne kdo postavil nejvyšší věž, jestli se každý držel svého úkolu
A 4 Obdarování
- rozdělení do skupin
- k dispozici jsme dostali papír a fixy
- každý si do jednoho rohu napsal své jméno
- za pomoci kresby znázornil, čím by chtěl daného člena skupiny obdarovat
- po skončení kreslení, které není doprovázeno verbální komunikací, si sdělíme, co jsme daným obrázkem chtěli říct