Aktivity ze dne 25.2. 2012

09.03.2012 13:07

A 1 Reklama na prosociálnost

- rozdělení do skupin a každá vytvoří reklamu, ve které bude „propagovat“ prosociálnost

- důležité je si uvědomit, jaká musí být reklama – pravdivá, …

- s žáky se můžeme zaměřit na vysledování pozitivního a negativního působení reklamy na nás

 

A 2 Brainstorming

- na tabuli byly vypsány vzory našich žáků

- poté proběhl rozbor, který z nich se podle nás chová prosociálně

 

A 3 Věž

- pomůcky: noviny, kelímek, provázek, A3, špejle, kolík, izolepa

- rozděleni do skupin po pěti členech, rozdány role: ředitel, projektant, dva dělníci a jeden pozorovatel

- každý se ujme své role a snaží se nezasahovat doostatních

- hlavním úkolem je posta vit co nejvyšší věž

- po skončení aktivity nastane rozbor, kdy se shrne kdo postavil nejvyšší věž, jestli se každý držel svého úkolu

 

A 4 Obdarování

- rozdělení do skupin

- k dispozici jsme dostali papír a fixy

- každý si do jednoho rohu napsal své jméno

- za pomoci kresby znázornil, čím by chtěl daného člena skupiny obdarovat

- po skončení kreslení, které není doprovázeno verbální komunikací, si sdělíme, co jsme daným obrázkem chtěli říct


Tvorba webových stránek zdarma Webnode